Recent Searches
Clear

Barcelona Private Transfer from City Centre to Cruise Terminal

|
Barcelona, Spain
Barcelona Private Transfer from City Centre to Cruise Terminal

From USD30.39

Price varies by group size

Lowest Price Guarantee

Select Date and Travellers

Number of travellers
1 Adult2 Adults3 Adults4 Adults5 Adults6 Adults7 Adults8 Adults9 Adults10 Adults11 Adults12 Adults13 Adults14 Adults15 Adults
Free cancellation
Up to 24 hours in advance. Learn more
Loading available options...


icon20 minutes  (approx.)
Mobile ticket

Operators have paid Viator more to have their experiences featured here

Overview

Ensure a smooth and stress-free start to your cruise by pre-booking a private departure transfer to Barcelona cruise port. Your driver will pick you up from your central Barcelona hotel, help with your luggage and drive you directly to your Barcelona cruise terminal by comfortable Sedan or minivan.
  • One-way private departure transfer to Barcelona Cruise Terminal
  • Door-to-door service takes you direct from your central Barcelona hotel
  • Travel by comfortable Sedan or minivan with space for up to six people
  • All taxes, fuel surcharges and service fees included
  • Private transfer ensures personal service
Saved to wishlist!
Private one way transfer from your Barcelona accommodation to the corresponding port terminal
Pickup at the hotel reception or at the private address indicated in your reservation
All taxes and VAT
Tips and gratuities
Excess luggage charges: Only 1 standard suitcase allowed per passenger, size 46x69x29cms (18x27x11in); an additional fee will be applied in case of oversized or extra luggage.
Barcelona , Barcelona, Spain
4/1/2015 - 12/31/2025
Monday - Sunday:12:00 AM - 11:30 PM
Terminal de creuers D , C/ Moll adossat, s/n, 08039 Barcelona, Spain
  • Confirmation will be received at time of booking
  • Not wheelchair accessible
  • Adult pricing applies to all travellers
  • Price is per person, based on 6 adults per car/vehicle.
  • Only 1 standard suitcase allowed per passenger, size 46x69x29cms (18x27x11in); an additional fee will be applied in case of oversized or extra luggage.
  • Infants (up to 2 years old) and children (up to 6 years old) must be seated in a baby or child seat. Please ensure you select the number of infants or children travelling so that the seat can be provided at the time
  • Transfers from hotels located outside Barcelona metropolitan area are subject to an additional cost (fee depends on the location) to be paid before the transfer, even when the booking has been confirmed. The transfer will be cancelled should this additional fee not be paid.
  • Stroller accessible
  • Service animals allowed
  • Near public transportation
  • Infant seats available
  • Most travellers can participate
  • This tour/activity will have a maximum of 99 travellers
  • OPERATED BY Book Taxi Group
You can cancel up to 24 hours in advance of the experience for a full refund.
  • For a full refund, you must cancel at least 24 hours before the experience’s start time.
  • If you cancel less than 24 hours before the experience’s start time, the amount you paid will not be refunded.
  • Any changes made less than 24 hours before the experience’s start time will not be accepted.
  • Cut-off times are based on the experience’s local time.

Learn more about cancellations.


Traveller Tips


Reviews

4.0
star-4
59 reviews

Reviews by Viator travellers

We perform checks on reviews

Showing 1-10 of 59 reviews
star-5
Very good.
Joan_P
, Jun. 2022
Our driver Jose was nice friendly and funny. He likes to interact with costumer. He doesn’t want to accept our tip because he said it was already paid for.
star-1
NOT IF BEING ON TIME MATTERS
Micheal_G
, Jun. 2022
They never arrived! Our hotel assisted us with calling for taxis so that we would make it to our embarkment on time. Before calling for the taxis, we spoke with the transportation service and they told us that they would arrive within the hour. They were already 30 minutes behind at that point. We requested a refund for the no show and this is the response received: "Hi, Thank you for your patience as we looked into your refund request. Unfortunately, we are unable to offer a refund for this booking. As per our tour operator this service was scheduled and confirmed to you at 12:00 (noon) today; the pickup will be provided within the day, so they can't accept a refund request for a service not yet provided. We appreciate your understanding in this matter. Regards, Alea Viator Customer Service"
star-5
amazing!!
Lauren_E
, Jun. 2022
The taxi service was fantastic - super reliable and friendly. The driver communicated well with us and helped us with some pretty heavy bags! I highly recommend!!!
star-5
Quick and efficient
Norman_S
, Jun. 2022
Fast, on time and efficient. They provided a van that easily held all the luggage and a walker for five people going on a Mediterranean cruise.
star-1
DIDNT SHOW UP
Nicole_C
, Jun. 2022
The transfer driver never showed up or called my phone- and when we called the only number provided it was either busy or kept us on hold. (20 min waiting). We finally had to get our own taxi to the port- and now they’re refusing to give us a refund. I won’t ever take another pre-paid transfer with Viator.
1 traveller found this review helpful
star-5
Great service
Randall_B
, May 2022
Driver was early and very professional. Although it was a very short distance to the pier and a taxi would have been adequate and a lot less money, it was great service by the driver
star-1
Horrible experience
michael_l
, May 2022
Horrible experience. Overpriced. Dirty cab, driver spoke little English, and asked for payment after the ride!! Never again
star-5
Excellent service
Cassandra_K
, May 2022
The driver was on time and very pleasant and helpful! I would highly recommend using Viator for all your transportation and tour needs.
star-5
Amazing service! Definitely do it again!
Lisa_N
, May 2022
Car service it was amazing! Right on time! In fact a few minutes early, which was a great help for me. I always like being early! It eased my mind. The driver was very courteous and helped with some very heavy bags!
star-1
Driver did not show up...
Victoria_D
, Apr. 2022
Driver did not show up and I had to pay for 3 cabs to get our party to the cruise terminal. Don't fail again please.
2 travellers found this review helpful
star-4
City Center to PIer transport
CURRY_H
, Apr. 2022
Arrived at agreed time. Good generous sized vehicle . Could have come in to the lobby to let us know he was there , instead of just waiting outside . Knew the route to the pier and did fine with that.
star-1
No show
Ken_R
, Nov. 2021
No show. We had to get to cruise terminal at specific time and the driver didn’t show at pick up time.
1 traveller found this review helpful
star-5
Good service
Nancy_A
, Oct. 2021
Good service. A little pricey but good. Driver was on time and called when he was outside. Took us straight to Cruise Port
1 traveller found this review helpful
star-5
Great service
karenmcconnaughay33
, Jan. 2020
Driver was professional, courteous and on time. Made the travel to cruise ship a breeze. Booking on line made it very easy
star-5
Seamless
magev13
, Oct. 2019
The driver was at our flat 10 mins early. Was friendly helped load our luggage. It was easy to book and it was fair price
icon Response from Host , Oct. 2019
Thanks! Enjoy your cruise
star-3
Transfer to cruise terminal
Jeffrey_H
, Sep. 2019
Driver was average. Nothing special. No conversation and barely answered questions about the sites we passed
star-3
Barcelona Private Transfer City Centre to Cruise Terminal
Compass67694247977
, Aug. 2019
The amount we paid for such a short trip was very high. We have used your services all over the world and this is the first time that I have been heavily over charged. I think that I should be given a refund.,
icon Response from Host , Aug. 2019
Hi, I'm not sure to understand the issue... the price is high compared with? Prices are clearly indicated during the booking process, and we don't add any other additional fee to the proce paid. Best regards
1 traveller found this review helpful
star-5
Ride to the ship
Lynda G
, Jun. 2019
The driver was waiting for us in the lobby when we went down 15 min. before the appointed time. Excellent service.
star-3
did not speak english
Explore05766347228
, Jun. 2019
one important reason for paying a premium for your service was the guarantee of an english speaker, which you did not provide
1 traveller found this review helpful
star-4
Barcelona transfer from hotel to Cruise terminal
Clifford_C
, Jun. 2019
The driver was there about 15 minutes before he was scheduled, so he had to wait for us. So he was prompt. Learned that if you schedule a certain to be read 15 minutes before departure.

Why you are seeing these recommendations

Compare Similar Experiences

Current
Barcelona Private Transfer from City Centre to Cruise Terminal
Barcelona Private Transfer from City Centre to Cruise Terminal

star-459

20 minutes

Free Cancellation

From
USD30.39

star-440

20 minutes

Free Cancellation

From
USD30.39

star-421

N/A

Free Cancellation

From
USD20.25

star-54

30 minutes

Free Cancellation

From
USD51.94

star-3.56

30 minutes

Free Cancellation

From
USD30.39

star-4.579

1 hour

Free Cancellation

From
USD46.75

star-53

30 minutes

Free Cancellation

From
USD27.59

star-51

20 minutes

Free Cancellation

From
USD84.80

star-460

30 minutes

Free Cancellation

From
USD30.39
Why you are seeing these recommendations

Explore Similar Things to Do

Why you are seeing these recommendations